19 февр. 2010 г.

ქეთი კოკოშაშვილის აუდიო სტრიქონი

***
იმ ერთ  წვიმიან ღამეს
ვინატრებ მხოლოდ ერთ რამეს
რომ გადავეშვა წვეთებთან  ერთად
და შევუერთდე წვიმას და ზეცას

ნეტავ  არასდროს მოვიდეს წვიმა
არ  შეერიოს სისხლი და წვიმა
რომ  გადავეშვა წვეთებთან ერთად
და შევუერთდე წვიმას და ზეცას

ვიფრენ ჩიტივით, იწყება ჭექა
შემომეხვია მზრუნველი ელვა
თითქოს ქეიფობს ბუნება, ზეცა
მესმის გუგუნი ქარის და სეტყვა...

თუმცა ვნატრობ, რომ ავფრინდე ზეცას
ბედნიერება ყოველთვის წყდება
ვხუჭავ თვალებს და სიბნელე დგება
მაგრამ ღიმილი სახეს არ წვდება



***
როცა ფოთოლი ფოთოლს შეარხევს
როცა ნიავი მოგეფერება
როცა შენს ბაგეს  ნაზი  ფიფქები
ცივად და ნაზად შემოადნება

მე გამიხსენე, ეს მე ვარ, მე ვარ
ნაზი ნიავი რომ გეფერება
პატარა ფიფქები თრთოლვით რომ მოვლენ
და შენს ცივ ტუჩებს დააკვდებიან...

***
get out of my mind
get out of my head
I need to be
alone with my self
__________________
than you can find me

in empty room
flying with my dreams
high enough to fall
__________________

now look behind you
I'm always there
you'll see the darkness
and that's my name
__________________

I see the candles
on oldest wall
the half-burnt paper
on dirty floor

__________________

on broken table
there is a sign
and it has shape of
my broken heart...
***
why are u so far away
when i stand so close
why do you always look away

when i stare at you


are flying high in clouds?
when i'm here with you...

can you see that i am bound?
by your eyes and looks...















































































Комментариев нет:

Отправить комментарий