28 янв. 2010 г.

თეო ჯინჯიხაძე: ,,ორი სამყარო” (ნაწყვეტი)


*** 
არამე არა ვარ ანგელოზიმაგრამ მე მინდა ფრთები...
მე არა ვარ ფრინველიმაგრამე მე მინდა ფრენა...
მე არა ვარ ღირსიმაგრამ მე მინდა შენთან...
გრძნობათ ჭიდილიგულის ქვითინიდარდის ღიღინი...
და რა სათუთინაზი არის სხივი მის თვალში...
ვალშივერ ამოვალ მასთან... სახლშიმყუდროდ არის სახლში...
გულითვალს კი მაინც რული... აღარ სტუმრობს... რული...სევდით სავსე ჭურისადღაც ბღავის ფური...
თიხას გახეთქსგამოჟონავს...
და მაინც გულიცდილობს იყოს მასთან... ვინემამოიღოს სული.ვერ ელევასურს მასთან... და იმ ფრთებსაც შეელევა... ფრენასაც... მაგრამ მას ვერა...
ამას ფიქრობს და მიიწევს უფსკრულისკენ ნელა....
ნელა!
მას სჭირდებიგეზი ცვალეესმის ხმები... ტირის მწარედ...
ირგვლივ ლურჯი ქაოსიამაღლა ხედავს...
ილუზიებს უკავშირებსფიქრი იმედს ბედავს...
ამ ხილვების სასიკეთოდგულს გარჩევა ნებავს...
და ყინულის ცივ ნატეხებს სხივი მკაცრად ტეხავს...
ხედავს.....
მაღლაჭვარტლით დახატულა... თითქოს კვამლი გაბანტულა...
ხედავსვეფხვის ნაკვალევი მაღლა მიდის ცაში...
მაშინ...
როცა წეროს ორი შვილი გაქცევია... რაშიარ ჩანს
მაგრამ ორი სხვა პატარა წერო მიქრის მათკენ...
და აქ აზრიიმდები გადრკნენ...
ცუდს უქადის ბედისწერა?
ფიქრობს
და სახეზე თეთრი ფერის აჩრდილები გაკრთნენ...
ნაფეხური თავადაა... წერო მისი ბედი... და შვილები პატარებიმისი ვნების გერბი...
ზოგი მაღლაზოგი დაბლამიისწრაფვის... ხედავს
და სიმხდალე მის სხეულში შემოჭვრეტას ბედავს...
დაინახაეს გზებიამისი ბედის გზები... და არჩევა უკეთესის სულაც არ არს ძნელი...
მაგრამგრძნობას რაღა უყოსდაუშინოს ქვები?
გულმა: ,,მეტი აღარ ძალმიძსგამოისხი ფრთები!
შორით წადითუ რომ გინდა გადარჩენა ჩემი!"
სითბო იგრძნო... მკერდზე თურმედაუდვია ხელი...
სიო იყო საამური... უბერავდა ნელი...
აკვანს არწევს ფოთოლთცვენა...ფიქრის აკვანს...
ვმღერი...
,,მოდი ჩემთან!" - დაიკვნესადა... გაშალა ფრთები...
მისი მზერა გულს განგმირავსამას გრძნობს და გარბისუკან ხედვა აღარ ძალუძსეშინია დარდის...
მაგრამ მაინც: ,,შენთან მინდა!" - ისმის გულის კვნესა...
მაშინროცა ლურჯ ტაძარშიაღესრულა მესა...





Комментариев нет:

Отправить комментарий