15 янв. 2010 г.

გოჩა დვალი: რითმები









***
ცრემლით ვითხოვ პატიებას,
ღმრთისმშობელო მარიამო!
მაცხოვარი რომ გაყიდეს,
იცი, ჩემი ბრალიაო!
მეტსაც გეტყვი, არ დავმალავ,
დარდმა გული დალიაო,
შენი შვილი რომ გაშოლტეს,
ესეც ჩემი ბრალიაო.
დე, ქვეყანამ მომიძულოს
მნახოს ცოცხლად მკვდარიაო,
ქრისტე ღმერთი თუ ჯვარს აცვეს,
მხოლოდ ჩემი ბრალიაო!!!



სამების მსგავსი!

სახე ნატიფი, დაბერებული - სამების მსგავსი!!!
ხელები ნაზი, დაკოჟრილი - ფერისცვალების!!!
მტევანი ყურძნის-ზიარება-მარადისობა!!!
ამაზე ძლიერ, ჩვენ არავის არ ვეყვარებით!!!


***
შენით იწყება სამყარო ფრენის!!! 
შენა ხარ ჩემი ანი და ჰოე! 
დაბადება და გარდაცვალება!!!
ჩემი სურვილი, რაც დღემდე გთხოვე!!
მე, შენ გდარდობ და მე,შენ გაღმერთებ!!
ჩემი სიმღერაც მხოლოდ შენია!!!
და ავსებული სული ბგერებით,
ხედავს, ყოველი არაფერია!!!
შენ მანუგეშე, ხელი გამიშვი!!!!
დატევე გულში ბევრი დარდები!!!
ვიცი, დროებით დაგშორდი, მაგრამ, 
ქრისტე, ძალიან მომენატრები!!!
                     20 სექტემბერი/2009 წ.




შენ! ტერენტი აირჩიე, ვიცი!


შენ! ტერენტი აირჩიე, ვიცი!
რადგან სული ემსგავსება გრანელს!!!
თოლიების გადაფრენა ისმის!
მიწის ცქერით დაიღლება მთვარეც!
როცა სულში მარტოობა დაგღლის
და წარსულით გაათენებ ღამეს!
შენ ტერენტი აირჩიე, ვიცი!
რადგან სული ემსაგვსება გრანელს!!!




***
თუ სიყვარული აგედევნა მწევარივით, გაეცი!
შემოგხედავენ და იტყვიან: - ნახეთ, ღმერთია!!!
თუ სიყვარული არ გასვენებს, რათ გინდა ღვინო?
აღარაფერი აღარ გახსოვს და სულერთია!
ბავშვივით ცრემლებს ვეღარ მალავ, ვეღარ თამაშობ!
და ყველაფერი ქვეყანაზე უკეთესია!
თუ სიყვარული დაგებედა გულში, გაეცი!
შემოგხედავენ და იტყვიან: ნახეთ, ღმერთია!




***
გახსოვს აღმართი!!!
- პატარა წყარო!!!
- შენი თვალები აცრემლებული,
მე დღესაც მახსოვს!!!
- ჩვენ სიყვარულთან ავდიოდით
თითქმის ყოველდღე!!!
მე მრჩება კითხვა რატო ან რატომ?




***
როდესაც მთვარე სევდისფერ სტრიქონს დასწერს ღამეზე!
დღეს - ვარსკვლავებით გაანათებს, ისევ გაქრება!!!
კვლავ მარტოობას დაგვიტოვებს, რომ კარგად დავფიქრდეთ!!!
რომ პირველი დრო, უეჭველად მოგვენატრება!!!










Комментариев нет:

Отправить комментарий